Аналітична довідка за 2018 рік

Про підсумки роботи із зверненнями громадян у департаменті агропромислового комплексу та розвитку сільських територій облдержадміністрації за 2018рік

Протягом 2018 року в департаменті агропромислового комплексу та розвитку сільських територій облдержадміністрації (далі – департамент) робота зі зверненнями  громадян проводилася відповідно до Закону України «Про звернення громадян» відповідно до вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» спрямовувалася на налагодження системної роботи зі зверненнями громадян, їх особистого прийому та забезпечення конституційних прав громадян на звернення.

Опрацьовані затверджені Заходи щодо організації виконання вимог Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008, визначені відповідальні за терміни виконання, затверджено річний графік перевірок додержання законодавства про звернення громадян.

Питання своєчасного розгляду звернень у відділах департаменту включається до плану роботи основних заходів на квартал, місяць, тиждень.

Акцентується увага на питанні підвищення рівня виконавчої дисципліни щодо додержання термінів розгляду звернень громадян та суворого дотримання вимог ст.19 Закону України «Про звернення громадян» щодо надання у відповідях заявникам роз’яснень порядку оскарження прийнятих рішень

Протягом 2018 року до департаменту безпосередньо та через органи влади вищого рівня надійшло 42 звернення (проти 51 за аналогічний період 2017 року), у тому числі:

  • від Адміністрації Президента України- 2 звернення;
  • від Апарату Верховної Ради України  – 1 звернення;
  • від Міністерства юстиції України -1.

Від найменш соціально захищених категорій громадян (багатодітних сімей) за звітний період 2018 року до департаменту надійшло 2 звернення.

На особистих прийомах керівними працівниками управління заявникам надавались вичерпні відповіді на порушені питання.

Департаментом в основному були надані аргументовані  роз’яснення заявникам по порушених питаннях у межах повноважень.

Усі звернення були опрацьовані в термін, передбачений законодавством, відповіді надіслані  заявникам.

Facebook
Pocket
Email
Print
Scroll Up

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: