Аналітична довідка

Про підсумки роботи із зверненнями громадян у департаменті агропромислового комплексу та розвитку сільських територій облдержадміністрації за 2018рік

Протягом 2018 року в департаменті агропромислового комплексу та розвитку сільських територій облдержадміністрації (далі – департамент) робота зі зверненнями  громадян проводилася відповідно до Закону України «Про звернення громадян» відповідно до вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» спрямовувалася на налагодження системної роботи зі зверненнями громадян, їх особистого прийому та забезпечення конституційних прав громадян на звернення.

Опрацьовані затверджені Заходи щодо організації виконання вимог Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008, визначені відповідальні за терміни виконання, затверджено річний графік перевірок додержання законодавства про звернення громадян.

Питання своєчасного розгляду звернень у відділах департаменту включається до плану роботи основних заходів на квартал, місяць, тиждень.

Акцентується увага на питанні підвищення рівня виконавчої дисципліни щодо додержання термінів розгляду звернень громадян та суворого дотримання вимог ст.19 Закону України «Про звернення громадян» щодо надання у відповідях заявникам роз’яснень порядку оскарження прийнятих рішень

Протягом 2018 року до департаменту безпосередньо та через органи влади вищого рівня надійшло 42 звернення (проти 51 за аналогічний період 2017 року), у тому числі:

  • від Адміністрації Президента України- 2 звернення;
  • від Апарату Верховної Ради України  – 1 звернення;
  • від Міністерства юстиції України -1.

Від найменш соціально захищених категорій громадян (багатодітних сімей) за звітний період 2018 року до департаменту надійшло 2 звернення.

На особистих прийомах керівними працівниками управління заявникам надавались вичерпні відповіді на порушені питання.

Департаментом в основному були надані аргументовані  роз’яснення заявникам по порушених питаннях у межах повноважень.

Усі звернення були опрацьовані в термін, передбачений законодавством, відповіді надіслані  заявникам.

Інформаційно-аналітична довідка

Про підсумки роботи із зверненнями громадян у департаменті агропромислового розвитку та земельних відносин обласної державної адміністрації
За 2019 рік

Протягом 2019 року в департаменті агропромислового розвитку та земельних відносин обласної державної адміністрації (далі – департамент) робота зі зверненнями  громадян проводилася відповідно до Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 7 лютого
2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» спрямовувалася на налагодження системної роботи зі зверненнями громадян, їх особистого прийому та забезпечення конституційних прав громадян на звернення.

Опрацьовані затверджені Заходи щодо організації виконання вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008, визначені відповідальні за терміни виконання, затверджено річний графік перевірок додержання законодавства про звернення громадян.

         Питання своєчасного розгляду звернень у відділах департаменту включається до плану роботи основних заходів на квартал, місяць, тиждень.

Акцентується увага на питанні підвищення рівня виконавчої дисципліни щодо додержання термінів розгляду звернень громадян та суворого дотримання вимог ст. 19 Закону України «Про звернення громадян» щодо надання у відповідях заявникам роз’яснень порядку оскарження прийнятих рішень

         Протягом 2019 року до департаменту безпосередньо та через органи влади вищого рівня надійшло 194 звернень (проти 42 за 2018 рік).

Питання, які ставились у зверненнях стосувались щодо:

запису на особистий прийом до Голови облдержадміністрації, керівника обласної військово-цивільної адміністрації;

бездіяльності посадових осіб і службових осіб місцевого самоврядування та райдержадміністрацій;

перевірки діяльності посадових осіб і службових, у зв’язку з порушенням земельного законодавства;

незаконного користування земельними ділянками;

розірвання договору оренди земельного паю з ТОВ;

надання переліку аграрних фірм, фермерських господарств, Агрохолдингів сільгосптоваровиробників по Донецькій області;

надання роз’яснень по діючим державним програмах фінансової підтримки та пільгового кредитування сільського господарства та малого бізнесу;

виплат дотації на утримання молодняку ВРХ;

покращення розвитку регіону;

сприяння у придбанні техніки для сільськогосподарської діяльності;

участі в тендері на оренду водного об’єкту;

щодо отримання земельної ділянки;

приватизації земельної ділянки, а тому числі під будівлями;

повернення земельної ділянки заявнику;

права власності на спадкування земельних ділянок;

надання матеріальної допомоги на здійснення господарської діяльності;

надання інформації стосовно розпаювання земель колективної власності;

та ін.

Протягом 2019 року до департаменту безпосередньо та через органи влади вищого рівня надійшло183 звернення, у тому числі:

від офісу Президента України – 11 звернень;

від секретаріату Кабінету Міністрів України – 6 звернення;

від апарату Верховної Ради України – 9 звернень;

від Генеральної Прокуратури України – 2 звернення;

від Міністерства економіки – 1 звернення;

безпосередньо від Міністерства АПК – 1 звернення.

Від найменш соціально захищених категорій громадян за звітний період до департаменту надійшло від:

пенсіонерів – 29 звернення;

багатодітних сімей – 2 звернення;

осіб з інвалідністю внаслідок війни – 2 звернення;

дітей війни – 2 звернення;

осіб з інвалідністю ІІ групи – 1 звернення;

учасників ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС – 1 звернення.

         На особистих прийомах керівними працівниками департаменту заявникам надавались вичерпні відповіді на порушені питання.

Департаментом були надані аргументовані відповіді та роз’яснення заявникам по порушених питаннях у межах повноважень.

Усі звернення опрацьовані в термін, передбачений законодавством, відповіді надіслані  заявникам.

Facebook
Pocket
Email
Print
Scroll Up

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: