Проєкт USAID «Економічна підтримка Східної України» (Проєкт USAID) запрошує виробників харчових продуктів, представників сфери послуг громадського харчування з Донецької та Луганської областей, а також Приазовських районів Запорізької та Херсонської областей взяти участь в онлайн-тренінгу «Практичні аспекти маркетингу для малого та середнього бізнесу – виробників харчових продуктів».
Дводенний захід відбудеться 27 та 28 жовтня 2021 року. Заняття триватимуть по три години щодня – з 15 до 18 год.
Будемо раді бачити і досвідчених представників виробничих підприємств, і початківців, а також мікро- виробників та приватних підприємців.
Програма навчання:
-Що таке маркетингова стратегія, аналіз, план та бюджет? Як легко та максимально практично їх розробити для харчового бізнесу?
– Розбір маркетингових інструментів на прикладах українських та закордонних виробників харчових продуктів.
– Вимоги до пакування та маркування харчових продуктів: законодавство, міжнародні стандарти, зв’язок зі стандартами безпеки харчових продуктів (НАССР), маркетинг і дизайн.
– Характеристики харчових продуктів, які “продають”: тренди інноваційних харчових продуктів в Україні та світі
– Особливості малобюджетного маркетингу для харчового малого та середнього бізнесу – поради, приклади, корисні ресурси
– Обговорення прикладів бізнесу учасників тренінгу – аналіз веб-сайту, сторінок у соцмережах, каналів продажу та комунікацій
Захід проведе Ольга Лучка – досвідчений тренер-практик Проєкту USAID, яка має багаторічний досвід керування маркетинговою активністю малих підприємств харчової галузі.
Для участі у тренінгу потрібно ЗАРЕЄСТРУВАТИСЬ до 25 жовтня 2021 р
Грантова та освітня допомога підприємцям на Сході України надається Проєктом USAID в рамках інформаційної кампанії “Схід економічних можливостей”. Кампанія покликана привернути увагу всієї України до потреб і можливостей Сходу, адже ще ніколи у регіоні не було стільки ініціатив, покликаних покращити рівень життя населення, розвивати бізнес у перспективних галузях економіки, відновлювати інфраструктуру. Ще ніколи не було стільки проєктів, готових залучати інвестиції та допомагати стати регіону сильним, креативним та привабливим для роботи й життя.