У вівторок, 29 листопада, предтавники департаменту агропромислового комплексу та розвитку сільських треиторій Донецької ОДА прийняли участь в регіональному семінарі «Розвиток органічного ринку в Полтавській області» який відбувся в приміщені Департаменту агропромислового розвитку Полтавської ОДА.
Під час семінару кваліфікованими спеціалістами були розглянуті такі теми:
- Розвиток сільських територій через впровадження органічного виробництва та державну підтримку органічних виробників.
- Що таке органічний продукт? Як отримати статус органічного господарства?
- Динаміка розвитку виробництва органічних молочних продуктів в Україні.
- Можливості експорту органічної продукції: що, куди та як продавати?
- Бізнес-моделі основних ніш органічного виробництва для малого та середнього фермерства: ягоди, сад.
- Реалізація органічних продуктів (бізнес-модель «сімейний органічний кошик») в Україні та правила їх маркування.
Крім спеціалістів, на семінарі виступили й практики – гравці органічного ринку Полтавщини. Про успішну діяльність органічного підприємства на власному прикладі розповіли представники підприємств: Директор ТОВ «Кварк» Василь Лобан, поділився успіхом у співпраці зі школами/дитсадками щодо органічного харчування для дітей, також відзначив розвиток експорту. Микола Сафонов який є директором ТОВ «Діамант ЛТД» відмітив успішну діяльність інтернет-магазину органічної продукції на внутрішньому ринку. Гліб Лук’яненко розповів найуспішніші напрямки органічного бізнесу та шлях їх становлення на власному прикладі ПП «Агроекологія».
За фінансовою підтримкою Швейцарської Конфедерації, захід організував Дослідний інститут органічного сільського господарства (FiBL), спільно з Полтавською обласною державною адміністрацією та ключовими гравцями органічного ринку: Спілка виробників органічних сертифікованих продуктів «Органічна Україна», сертифікаційний орган «Органік стандарт», консультаційний орган «КьюС» та навчальний центр «Академія роздрібної торгівлі».
Про проект «Розвиток органічного ринку в Україні»
Загальною метою проекту «Розвиток органічного ринку в Україні» (2012–2016 рр.) є стимулювання зростання малих та середніх підприємств українського органічного харчового сектору через розвиток органічних та регіональних виробничо-збутових харчових ланцюгів. Він фокусуватиметься на національному та міжнародному ринках, а підхід визначається попитом.
Ціль проекту – посилити конкурентоспроможність українського органічного сектору шляхом:
- покращення якості та збільшення товарообігу вибраних органічних
сільськогосподарських орних культур від малих та середніх підприємств для експорту, - покращення якості та збільшення товарообігу органічної молочної продукції від малих та середніх підприємств для внутрішнього ринку,
- розвитку торгової марки для регіональних харчових продуктів з Карпат,
- підвищення рівня комерційних послуг в органічному секторі,
- стимулювання створення сприятливого середовища для розвитку органічного сектору.

Відео опубліковано: 23.05.2014 р.
Проект фінансується Швейцарською Конфедерацією через Державний секретаріат Швейцарії з економічних питань (SECO) та впроваджується Дослідним інститутом органічного сільського господарства (FiBL, Швейцарія) у співпраці з основними учасниками сектору в Україні та Міністерством аграрної політики та продовольства України.